Download Lagu The Chainsmokers - Who Do You Love ft 5 Seconds of Summer MP3 (5.77 MB) Gratis. Download Mp3 The Chainsmokers - Who Do You Love ft 5 Seconds of Summer MP3 (3:52 min) CEPAT dan MUDAH. Download Lagu Terbaru The Chainsmokers di ARIANMUSIC

Download lagu terbaru Top Lagu Indonesia
Download Lagu The Chainsmokers - Who Do You Love ft 5 Seconds of Summer MP3 MP3

The Chainsmokers - Who Do You Love ft 5 Seconds of Summer MP3

The Chainsmokers | Posted on 14 February 2019 - Duration: 3:52 - Size: 5.77 MB

Dengar Lagu Online (Klik Play dan menunggu ...)

The Chainsmokers Who Do You Love ft 5 Seconds of Summer MP3
(Luke)

Yeah

Found cigarettes in your Fendi coat

Even though you don't even smoke

Always changin' your access codes

Yeah, I can tell you no one knew


(Luke)

Yeah, you've been actin' so conspicuous

You flip it on me, say I think too much

You're movin' different when we makin' love

Baby, tell me, tell me


(Luke & Ashton)

Who do you love, do you love now?

I wanna know the truth (Whoa)

Who do you love, do you love now?

I know it's someone new

You ain't gotta make it easy, where you been sleepin'?

This shit is keepin' me up at night, just admit it

Who do you love, do you love now?

I wanna know, I wanna know who


Now, now, who do you, who do you love, love (Yeah)

Now, now, who do you, who do you love now? (Oh)

Now, now, who do you, who do you, you (Yeah)

I wanna know, I wanna know who


(Calum)

Well, keep switchin' your alibi

Or stutterin' when you reply

You can't ever look me in the eye

Well, I can tell, I know you're lyin'


(Calum)

'Cause you've been actin' so conspicuous

You flip it on me, say I think too much

We're movin' different while we're makin' love

So, baby, tell me, tell me


(Luke & Ashton)

Who do you love, do you love now?

I wanna know the truth (Whoa)

Who do you love, do you love now?

I know it's someone new

You ain't gotta make it easy, where you been sleepin'?

This shit is keepin' me up at night, just admit it

Who do you love, do you love now?

I wanna know, I wanna know who


Now, now, who do you, who do you love, love (Yeah)

Now, now, who do you, who do you love now? (Oh)

Now, now, who do you, who do you, you (Yeah)

I wanna know, I wanna know who


(Michael)

(Who) You been actin' so conspicuous

(Who) You flip it on me, say I think too much

(Who) Movin' different when we makin' love

(Who) Baby, tell me, tell me


(Luke & Ashton)

Who do you love, do you love now?

I wanna know the truth (Whoa)

Who do you love, do you love now?

I know it's someone new

You ain't gotta make it easy, where you been sleepin'?

This shit is keepin' me up at night, just admit it

Who do you love, do you love now?


I wanna know, I wanna know who


Now, now, who do you, who do you love, love

Now, now, who do you, who do you love now?

Now, now, who do you, who do you, you

Now, now, who do you, who do you love now?


(Luke & Ashton)

You ain't gotta make it easy, where you been sleepin'?

This shit is keepin' me up at night, just admit it

Who do you love, do you love now?

I wanna know, I wanna know who


Who do you, who do you love, love

Now, now, who do you, who do you love now?

Now, now, who do you, who do you, you



The Chainsmokers ft. 5 Seconds of Summer “Who Do You Love?” out now: http://smarturl.it/WDYLT5
Amazon Music: http://smarturl.it/WDYLT5/az
Apple Music: http://smarturl.it/WDYLT5/applemusic
iTunes: http://smarturl.it/WDYLT5/itunes
Soundcloud: http://smarturl.it/WDYLT5/soundcloud
Spotify: http://smarturl.it/WDYLT5/spotify
YouTube Music: http://smarturl.it/WDYLT5/youtubemusic

Follow The Chainsmokers:
http://www.youtube.com/thechainsmokers
http://www.twitter.com/thechainsmokers
http://www.facebook.com/thechainsmokers
http://www.instagram.com/thechainsmokers
http://www.soundcloud.com/thechainsmokers

Follow 5 Seconds of Summer:
https://www.youtube.com/channel/UC-vKwDHcbPLtjml81ohGRng
https://twitter.com/5SOS
https://www.facebook.com/5secondsofsummer
https://www.instagram.com/5sos/

#TheChainsmokers #WhoDoYouLove #5SOS

DMCA.com Protection Status


Lagu Terkait :

Top Download



Home Page

Simpan alamat website ini dan ingat ArianMusic.Org



Top